Wahtever a man sow, that shall he also reap. 種瓜得瓜,種豆得豆。


Whatever I do, I will do in my power. 無論我做什麼事,我都盡力而為之。


Whatever man has done man may do. 天下無難事。


Whatever you do, do with your might; Things done by halves are never done right. 不論做什麼事要盡力去搞;事情做得不徹底,就不能算好。


What good shall I do this day? What good have I done today? 我今天要做些什麼好事?我今天做了些什麼好事?


What I have done is due to patient thought. 我的成就是由於堅忍地思索。


What is bred in the bone will not go out of the flesh. 生於骨中者不會出肉外。


What is done by night appears by day. 若要人不知,除非己莫為。


What is done cannot be undone. 木已成舟。


What is known to three is known to everybody. 一件事情三個人知道就人人知道。

arrow
arrow
    全站熱搜

    親德青少年班 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()