871. This cellar room is very damp in the rainy season.這間地下室在雨季非常潮濕。
872. Computers are becoming a part of our everyday life.電子電腦正漸漸成為我們日常生活的一部分。
873. Every man is fool sometimes, but none at all times.每個人都有愚蠢的時候,但是沒有一個人永遠愚蠢。
874. He dreamed of traveling to remote South Sea Islands.他曾夢想到遙遠的南海諸島去旅遊。
875. How can I climb up that wall! I wish I were a bird!我怎麼能夠爬得上那堵牆?我要是一隻鳥就好了!
876. However, Susan has not really made up her mind yet.然而,蘇珊卻還沒有決定。
877. I really think a little exercise would do you good.我真的覺得做點運動對你有好處。
878. I will never forget the days that I spent with you.我永遠都不會忘記和你一起度過的日子。
879. we got a bad headache, and my nose is running.我頭痛得厲害,還流鼻涕。
880. Many young girls dream of being a fashion model.許多年輕女孩夢想成為時裝模特兒。
arrow
arrow
    全站熱搜

    親德青少年班 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()