491. I lost the door key about here. 我在這附近掉了門鑰匙。
492. I'm not guessing,I really know. 我不是在猜想,我真的知道。
493. It's time to tell her the truth. 是該告訴她真相的時候了。
494. Let's watch TV with a candle on. 咱們點上蠟燭看電視吧。
495. Most games cost about that much. 大部分遊戲差不多都是這個價錢。
496. My parents want me to go abroad. 我父母想讓我出國。
497. She has been collecting stamps. 她一直收集郵票。
498. There are many stars in the sky. 天上有很多星星。
499. We get to London this afternoon. 我們是今天下午到達倫敦的。
500. What about having a pizza first? 先吃點比薩餅怎麼樣?
arrow
arrow
    全站熱搜

    親德青少年班 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()