481. He covered himself with a quilt. 他給自己蓋上一條被。
482. He found my lecture interesting. 他覺得我講課有趣。
483. He had a good many friends here. 他在這兒有很多朋友。
484. He is only about five feet high. 他大概只有五英尺高。
485. Her family are all music lovers. 她全家人都是音樂愛好者。
486. I am busy.How is your business? 我很忙。你的生意做得怎樣?
487. I don't think much of the movie. 我認為那電影不怎麼樣。
488. I feel like eating an ice-cream. 我想吃一個霜淇淋。
489. I found him seated on the bench. 我發現他在椅子上坐著
490. I gave much time to the old car. 我在這輛破車上花了不少時間。
arrow
arrow
    全站熱搜

    親德青少年班 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()