541. He invited me to dinner yesterday. 他昨天請我吃晚飯了。
542. He struck his attacker on the ear. 他打了那個攻擊者一耳光。
543. He suddenly appeared in the party. 他突然在晚會上出現了。
544. Her handbag goes with her clothes. 她的手袋和她的衣服很搭配。
545. Here we are.Row M, seats l and 3. 哦,到了。M排,l號和3號。
546. His boss might get angry with him. 他的老闆也許會生他的氣。
547. I expect to be there this evening. 我打算今天晚上到那兒去。
548. I really need to lose some weight. 我真的需要減肥了。
549. I think you have the Wrong number. 我想你打錯號碼了。
550. I would rather stay at home alone. 我寧願獨自呆在家。
arrow
arrow
    全站熱搜

    親德青少年班 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()