571. He suggests you leave here at once. 他建議你立刻離開這兒。
572. He was married to a friend of mine. 他和我的一個朋友結了婚。
573. He will blame you for carelessness. 他會責備你的粗心大意。
574. I can give you a number of excuses. 我可以給你說出很多韻理由。
575. I don't doubt that he will help me. 我不懷疑他會援助我。
576. I hope you enjoy your stay with us. 希望您在這兒過的愉快。
577. I'd like to-repair our differences. 我願意消除一下我們之間的分歧。
578. It's nothing to be surprised about. 這事不值得大驚小怪。
579. It's rude to stare at other people. 盯著別人看是不禮貌的。
580. Bob has always had a crush on Lucy. 鮑伯一直在愛著露茜。
arrow
arrow
    全站熱搜

    親德青少年班 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()