601. I appreciate John's helping in time. 我感謝約翰的及時幫助。
602. I bought it the day it was released. 它發行的當天我就買了。
603. I doubted whether the story is true. 我懷疑那故事是不是真的。
604. I learnt that I had passed the test. 我獲悉我測驗及格了。
605. I will seek from my doctor's advice. 我將請教醫生的意見。
606. Ice cream is popular among children. 霜淇淋深受孩子們的歡迎。
607. I'd like to get this film developed. 我要沖洗這卷膠捲。
608. In a word,I am tired of everything. 總之,我對一切都很厭倦。
609. Let us do it by ourselves,will you? 我們自己做這件事,可以嗎?
610. May I know the quantity you require? 請問你們需要多少數量的貨物?
arrow
arrow
    全站熱搜

    親德青少年班 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()