681. You should learn these words by heart. 你應該把這些詞背熟。
682. Could I have those two tickets, please?這兩張票給我行不行?
683. He has to take care of his sick mother. 他得照顧他生病的母親。
684. He hired a workman to repair the fence.他雇用了一個工人修理圍牆。
685. I can't make this machine run properly.我無法使這部機器正常運轉。
686. I don't know if I'll have the patience.我不知道我有沒有耐心。
687. I don't like what you are saying.我不喜歡你說的話。
688. I fell in love with her at first sight.我第一眼見到她就愛上了她。
689. I have just heard from my sister, Mary.我剛收到我妹妹瑪麗的一封信。
690. If you would only try, you could do it.只要你肯嘗試,你一定能做這件事。
arrow
arrow
    全站熱搜

    親德青少年班 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()