701. His cake is three times bigger than mine.他的蛋糕比我的大三倍。
702. I am looking forward to your early reply. 希望早日得到你的答復。
703. I could say nothing but that I was sorry.我除了說“對不起”之外,什麼也說不出來。
704. I don't know how to express my gratitude. 我不知道怎樣來表達我的感激之情。我要趕飛機
705. I have to catch a plane. Could you hurry?你能快點嗎?我好久沒有她的消息了。
706. I haven't heard from her for a long time.我好久沒有她的消息了。
707. I would like to wash the clothes for you. 我願意幫你洗這些衣服。
708. Let me see your driver's license, please. 請讓我看看你的駕駛執照。
709. She goes to work every day except Sunday. 除星期天外,他每天去上班。
710. Take a seat please, make yourself at home.請坐,隨便一點。
arrow
arrow
    全站熱搜

    親德青少年班 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()