close
651. Don't be uneasy about the consequence.不必為後果憂慮不安。
652. Even a child can answer this question.即使小孩兒都能回答這個問題。
653. He has many strange ideas in his mind. 他腦子裏盡足奇思怪想。
654. He is commonly supposed to be foolish.他是公認的傻瓜。
655. He sat with his arms across the chest. 他雙臂交叉於胸前的坐在那裏。
656. He set up a fine example to all of us. 他為我們樹立了一個好榜樣。
657. His cake is four times as big as mine. 他的蛋糕是我的四倍大。
658. I do not care whether it rains or not. 我不管天會不會下雨。
659. I have a lot in common with my sister. 我和我姐姐有很多相同之處。
660. I haven't even touched your tooth yet. 我還沒有碰到你的牙齒呢。
arrow
arrow
    全站熱搜

    親德青少年班 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()